Українська електронна пошта Соціальна мережа "YouTube" Соціальна мережа ФБ (facebook)  Соціальна мережа "Твіттер"  Соціальна мережа "LiveJournal". "Живий журнал"  Соціальна мережа "instagram" Сервіс онлайн щоденників: "Blogger"


Четвер, 28.03.2024, 15:48
Вітаю Вас, Гість!
♦ Новини сайту| ● Ситуативне моделювання | ♦ Реєстрація | ♦ Вхід


Технології ситуативного моделювання

 

Робота в групах Робота в парах Асоціативний кущ Ажурна пилка Мозковий штурм Два-чотири-всі разом Займи позицію Дискусія Метод Прес Карусель Групове навчання Ситуативне навчання
 
Я погоджуюсь із думкою відомого педагога Ш.Амонашвілі: "Дітей треба вчити не граючи, а серйозно, з почуттям відповідальності. Учитель має так добре і мистецьки виконувати роль, щоб діти забули про свою потребу в грі."
Модель навчання у грі – це побудова навчального процесу шляхом залучення дітей до гри. Завдання педагога під час застосування ігор у навчанні полягає в підпорядкуванні гри конкретній дидактичній меті.
Ігрова модель навчання покликана реалізувати, крім основної дидактичної мети, ще й комплекс цілей: забезпечення контролю прояву емоцій, надання дитині можливостей самовизначення, розвитку творчої уяви, вільного висловлювання своєї думки.
За ігровою моделлю учасники навчального процесу перебувають у нетрадиційних умовах. Учні самі обирають собі ролі, створюють проблемні ситуації, шукають шляхи їх розв’язання, покладаючи на себе відповідальність за обране рішення.
Я в ігровій моделі беру роль інструктора (ознайомлюю із правилами гри, консультую), судді (корегую та беру поради стосовно розподілу ролей), тренером (надаю підказки з метою пожвавлення гри), головуючим, ведучим (організатором обговорення).

Організовую роботу ігрової моделі так:

1. Ознайомлюю учнів з темою, а також з правилами гри, загальним оглядом її перегляду.
2. Готую до проведення гри (ознайомлюю зі сценарієм гри, визначаю ігрові завдання, ролі, орієнтовний шлях розв’язання проблем).
3. Основна частина – проведення гри.
4. Обговорення.

Під час використання ігрової моделі даю учням інструктивні поради:

- чітко дотримуйтесь своєї ролі;
- намагайтеся уважно слухати партнерів і вчителя;
- не коментуйте діяльності інших;
- ставтеся до своєї ролі, як до реальної життєвої ситуації;
- вийдіть із ролі після завершення сценки;
- беріть участь в аналізі рольової ситуації.

Із технологій ситуативного моделювання використовую такі інтерактивні технології як: рольова гра, "імітація", драматизація.

Отже, використовуючи інтерактивні технології на всіх етапах уроку, я впевнено можу сказати, що, дійсно, інтерактивні вправи сприяють постійній активній взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання, де мої учені разом зі мною є рівноправними, рівнозначними суб’єктами процесу та розуміють, що вони роблять.
Саме інтерактивне навчання – ця спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, дала мені змогу – створити комфортні умови, за якими кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
І дійсно, використовуючи ці технології у своїй практиці, я відчула, як змінилися мої учні, вони вміють дискутувати, вміють визначити власну позицію, відстояти свою думку.
Як саме я використовую інтерактивні методи навчання на уроках і в позакласній роботі та в роботі з батьками показано у запропонованих конспектах уроків.

Сайт зареєстровано:

UAport - поєднуючи найкраще, знайти головне Київський портал 'Твій Київ' Каталог webplus.info Українські новини Каталог сайтів Прикарпаття Белый каталог сайтов AddsSites, бесплатная регистрация сайтов. Каталог Українських сайтів Білий каталог Українських сайтів




Українська електронна пошта Соціальна мережа "YouTube" Соціальна мережа ФБ (facebook)  Соціальна мережа "Твіттер"  Соціальна мережа "LiveJournal". "Живий журнал"  Соціальна мережа "instagram" Сервіс онлайн щоденників: "Blogger"

Погода
    Copyright    Вихователь ГПД  © 2024   Ковшун Н.І.   Мій банер:
Вихователь ГПД
      Используются технологии uCoz                       
УВАГА! При використанні матеріалів, посилання на сайт, ОБОВ’ЯЗКОВЕ!!!