Я, Ковшун Наталія Іванівна, народилась 7 серпня 1956 року.
Освіта вища. Закінчила Чернігівський державний педагогічний інститут ім.Т.Г.Шевченка у 1979 році за спеціальністю педагогіка і методика початкового навчання.
Працюю вихователем ГПД Любецького ЗЗСО І-ІІІ ст. ім.12 гвардійської стрілецької дивізії. (Ця дивізія звільняла у 1943 році Любеч від німецько-фашистських загарбників)
Маю вищу кваліфікаційну категорію, та звання "Старший учитель".
Моє кредо, як вчителя: «Збудити в дитини її здібності, розворушити цікавість і пізнавальний інтерес» і як цінний дороговказ у роботі використовую ідеї великого педагога, вченої С.Ф.Русової, яка звертала увагу на формування розуму, бо він викликає активну думку, пошук істини, а це і є вічним, обов’язковим завданням кожної людини.
Тому, я намагаюсь працювати так, щоб кожна дитина в початковій школі була передусім думаючою, активним здобувачем знань, допитливим шукачем істини, мандрівником у світі пізнання. І навчальний процес у класі будую так, щоб постійно відбувалась активна взаємодія всіх учнів, створюю найсприятливіші, комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
Саме в цьому мені допомагають інтерактивні методи, під час яких теорія і практика засвоюються одночасно, а це надає змогу учням формувати характер, розвивати світогляд, логічне мислення, зв’язне мовлення, виявляти і реалізувати індивідуальні можливості.
Тому моє проблемне питання над яким я працюю: « Інноваційні технології та інтерактивні методи навчання – ефективний стимул активізації пізнавальної діяльності учнів початкових класів на уроках читання».
При використанні інтерактивних технологій учні шукають зв'язок між новими та вже отриманими знаннями, - приймають альтернативні рішення, мають змогу зробити «відкриття», формують свої власні ідеї та думки за допомогою різноманітних пізнавальних завдань.
Застосовуючи новітні технології, я помітила, що інтерактивна взаємодія виключає домінування одного учасника навчального процесу над іншими, однієї думки над іншою. Під час такого навчання учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати обґрунтовані рішення. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання в співпраці), де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання.