Українська електронна пошта Соціальна мережа "YouTube" Соціальна мережа ФБ (facebook)  Соціальна мережа "Твіттер"  Соціальна мережа "LiveJournal". "Живий журнал"  Соціальна мережа "instagram" Сервіс онлайн щоденників: "Blogger"


Четвер, 28.03.2024, 20:33
Вітаю Вас, Гість!
♦ Новини сайту| ■ Технології навчання | ♦ Реєстрація | ♦ Вхід


 Інтерактивні технології навчання

Моє проблемне питання над яким я працюю: « Інноваційні технології та інтерактивні методи навчання – ефективний стимул активізації пізнавальної діяльності учнів початкових класів на уроках читання».
При використанні інтерактивних технологій учні шукають зв'язок між новими та вже отриманими знаннями, - приймають альтернативні рішення, мають змогу зробити «відкриття», формують свої власні ідеї та думки за допомогою різноманітних пізнавальних завдань.
Застосовуючи новітні технології, я помітила, що інтерактивна взаємодія виключає домінування одного учасника навчального процесу над іншими, однієї думки над іншою.
Під час такого навчання учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати обґрунтовані рішення. Це співнавчання, взаємонавчання ( колективне, групове, навчання в співпраці ), де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання.
Інтерактивні технології навчання
Організація інтерактивного навчання передбачає: моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем.
Воно об’єктивно сприяє формуванню цінностей, навичок і вмінь, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.
Отже, на основі цього сформульовано кредо інтерактивного навчання:

Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю.
Те, що я чую, бачу й обговорюю – я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю – я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром!

Щоб застосовувати інтерактивні технології я завжди старанно планую свою роботу:
Даю учням завдання для попередньої підготовки: прочитати, продумати, виконати самостійні підготовчі завдання.
Відбираю для уроку або заняття такі інтерактивні вправи, які послугують для учнів «ключем» до засвоєння теми.
Під час самих інтерактивних вправ даю учням час подумати над завданням; намагаюся, щоб його серйозно, а не механічно або «граючись» виконували.
Дуже важливо провести спокійне глибоке обговорення за підсумками інтерактивної вправи, зокрема акцентуючи увагу на іншому матеріалі теми, що безпосередньо не порушувався в інтерактивній вправі.
Проводжу швидкі опитування, самостійні домашні роботи з різних матеріалів теми не пов’язаних з інтерактивними завданнями.

Інтерактивні технології розподіляють на чотири групи в залежності від мети уроку та форм організації навчальної діяльності учнів:

Інтерактивні технології кооперативного навчання.
Інтерактивні технології колективно-групового навчання.
Технології опрацювання дискусійних питань.
Використовуючи інноваційні технології, я переконана, що дійсно вони мають позитивні тенденції:
У роботі задіяні всі діти класу.
Учні вчаться працювати в команді, групі.
Формується доброзичливе ставлення до опонента.
Створюється ситуація «успіху».
Формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору.

Можливості ІКТ в реалізації нового Державного стандарту освіти

 

Сайт зареєстровано:

UAport - поєднуючи найкраще, знайти головне Київський портал 'Твій Київ' Каталог webplus.info Українські новини Каталог сайтів Прикарпаття Белый каталог сайтов AddsSites, бесплатная регистрация сайтов. Каталог Українських сайтів Білий каталог Українських сайтів




Українська електронна пошта Соціальна мережа "YouTube" Соціальна мережа ФБ (facebook)  Соціальна мережа "Твіттер"  Соціальна мережа "LiveJournal". "Живий журнал"  Соціальна мережа "instagram" Сервіс онлайн щоденників: "Blogger"

Погода
    Copyright    Вихователь ГПД  © 2024   Ковшун Н.І.   Мій банер:
Вихователь ГПД
      Используются технологии uCoz                       
УВАГА! При використанні матеріалів, посилання на сайт, ОБОВ’ЯЗКОВЕ!!!