Українська електронна пошта Соціальна мережа "YouTube" Соціальна мережа ФБ (facebook)  Соціальна мережа "Твіттер"  Соціальна мережа "LiveJournal". "Живий журнал"  Соціальна мережа "instagram" Сервіс онлайн щоденників: "Blogger"


П’ятниця, 29.03.2024, 00:20
Вітаю Вас, Гість!
♦ Новини сайту| ● Дискусія | ♦ Реєстрація | ♦ Вхід


Технологія: "Дискусія"

 

Робота в групах Робота в парах Асоціативний кущ Ажурна пилка Мозковий штурм Два-чотири-всі разом Займи позицію Дискусія Метод Прес Карусель Групове навчання Ситуативне навчання
 
Важливим засобом пізнавальної діяльності учнів є дискусія. Дискусія – це широке публічне обговорення якогось спірного питання. Вона сприяє розвитку в учнів критичного мислення, дає можливість визначити власну позицію, формує навички аргументації та відстоювання своєї думки, поглиблює знання з обговорюваної проблеми. Ця технологія дає змогу залучити всіх учнів класу до участі. Вчитель на такому уроці є ведучим. Він має право ставити запитання або за браком часу, перебивати того хто виступає.

Роботу організовую так:

1. Оголошую тему дискусії, повідомляю правила проведення:
- усі учасники говорять стисло і конкретно;
- надавати слово може тільки ведучий;
- ведучий має право зупинити того, хто перевищив ліміт часу.

2. Хід дискусії:

- повторяємо з дітьми основні правила участі в дискусії;
- робимо помітки, які допоможуть нам не виходити за межі обговорюваної проблеми;
- активно користуємось жестами та мімікою, які допомагають підтримувати хід дискусії, не перериваючи її;
- для того щоб повернутися до теми обговорення, кажемо, наприклад, так «Схоже, ми відхилилися, давайте повернемося до поняття…» - уважно слухаю дітей, стежу за ходом обговорення, настроєм, не даю відхилитися від теми;
- не дозволяю обговоренню перетворитись на гарячу суперечку, але й не гашу усі прояви емоцій.

Ставлю конкретні запитання, щоб пробудити обговорення;

- змінюю формулювання проблем, що обговорюються, або застосовую інший прийом пожвавлення думок, якщо дискусія вщухає;
- щоб завершити обговорення, запитую, наприклад: «Чи ніхто не хоче ще щось додати на завершення?»
- виділяю досить часу для заключної частини і прошу самих дітей підбити підсумки за такою схемою:

- Які найбільш переконливі аргументи обох сторін? Перерахуйте їх.
- Якщо під час обговорення виникли додаткові запитання, де можна отримати інформацію?

Фрагмент уроку з використанням технології "Дискусія"

Фрагмент уроку з використанням технології "Дискусія"

 

 

Сайт зареєстровано:

UAport - поєднуючи найкраще, знайти головне Київський портал 'Твій Київ' Каталог webplus.info Українські новини Каталог сайтів Прикарпаття Белый каталог сайтов AddsSites, бесплатная регистрация сайтов. Каталог Українських сайтів Білий каталог Українських сайтів




Українська електронна пошта Соціальна мережа "YouTube" Соціальна мережа ФБ (facebook)  Соціальна мережа "Твіттер"  Соціальна мережа "LiveJournal". "Живий журнал"  Соціальна мережа "instagram" Сервіс онлайн щоденників: "Blogger"

Погода
    Copyright    Вихователь ГПД  © 2024   Ковшун Н.І.   Мій банер:
Вихователь ГПД
      Используются технологии uCoz                       
УВАГА! При використанні матеріалів, посилання на сайт, ОБОВ’ЯЗКОВЕ!!!