Я вважаю, що групова навчальна діяльність сприяє формуванню у школярів позитивного ставлення до навчання, розвиває вміння пристосуватись до умов роботи в групі і забезпечує високу загальну активність учнівського колективу.
На мою думку групова робота дає можливість усім учням активно працювати на уроці, застосовувати на практиці вміння активного слухання, сприяє виробленню спільної думки за менш напруженої ситуації, ніж робота у великій групі.
Невимушена атмосфера в малій групі сприяє розвиткові у сором’язливих учнів навичок міжособистісного спілкування. До того ж технології кооперативного навчання формують в учнів уміння уникати конфліктних ситуацій під час розв’язання спірних питань. І, дійсно, робота в малих групах сприяє набуттю навичок спілкування та співпраці.
Роботу у малих групах я організовую так:
Спочатку об’єдную учнів у малі групи і даю завдання, яке за короткий час (3-5хв) група має виконати й представити результати роботи своєї групи.
Пропоную правила, які допоможуть організувати роботу в малих групах:
1.Працюють всі.
2.Кожний пропанує варіант відповіді по черзі.
3.Говорити коротко й чітко. Головне – не перебивати один одного.
4.Критикуй – не товариша, а ідею.
5.Ми працюємо разом, щоб було добре всім.
6.Культурна людина вміє не тільки говорити, а й слухати.