Використовуючи технологію «Мозковий штурм» я переконалася, що це такий метод вирішення проблеми, коли всі учасники розмірковують над однією і тією ж проблемою і «йдуть на неї в атаку».
Цю технологію застосовую, коли потрібні кілька варіантів розв’язання проблеми.
Роботу організовую так:
Об’єдную дітей у групи по п’ять, сім чоловік.
Чітко визначаю проблему або тему для «Мозкового штурму».
Пропоную працювати в колі.
Діти вибирають головуючого (спікера групи), який буде вести обговорення і заохочувати висувати нові ідеї (важливою є кількість).
Даю дітям час на роздуми для того, щоб збільшити появу нових ідей.
Домовляємось дотримуватись правил мозкового штурму:
1. не критикувати;
2. ідеї можна запозичувати;
3. якомога більше ідей;
4. оцінка буде пізніше
Діліться ідеями, намагайтесь їх не повторювати!!!