Найбільше цю технологію використовую на уроках читання і української мови. Визначаю тему одним словом, а учні згадують все, що виникає в пам’яті стосовно цього слова. Спочатку виникають найстійкіші асоціації, потім другорядні. Я, або учень фіксуємо відповіді у вигляді своєрідного «куща», який поступово зростає.
Цей метод універсальний на всіх етапах уроку, зокрема під час активізації, в основній частині, як засіб перевірки знань.
Визначаю тему одним словом, а учні згадують все, що виникає в пам’яті стосовно цього слова. Спочатку виникають найстійкіші асоціації, потім другорядні. Діти у групах фіксують на листочках свої думки. Потім відповіді виносяться у загальне коло, а я записую відповіді у вигляді своєрідного «куща», який поступово «розростається».
Отже, на дошці перед очима дітей виникає за їхніми відповідями цікавий «кущ», на «гілках» якого знаходяться відомості про це слово.
Саме сучасне життя висунуло суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної на відміну від людини – виконавця, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі і нестандартні рішення. І завдяки ефекту новизни та оригінальності інтерактивних методів в учнів зростає цікавість до процесу навчання, забезпечується внутрішня мотивація навчання, що сприяє його ефективності.
Ось тому я і використовую новітні технології у своїй роботі.