Саме в процесі роботи в парах учні отримують можливість говорити, висловлюватись. Цю технологію використовую на будь-якому етапі уроку.
Робота в парах дає учням час подумати, обмінятися ідеями з партером і лише тоді озвучити свої думки перед класом.
І я переконана в тому, що така робота сприяє розвиткові навичок спілкування, вміння висловлюватися, критично мислити, вміння переконувати й вести дискусію.
Організовую роботу так:
Пропоную учням завдання, чи ставлю запитання для невеличкої дискусії. Після пояснення питання, даю їм 1-2 хвилини для обдумування ймовірних відповідей або рішень індивідуально.
Об’єдную учнів у пари, визначаю хто буде говорити першим і пропоную обговорити свої ідеї один з одним.
Визначаю час на висловлювання кожного.
По завершенню часу на обговорення кожна пара представляє результати роботи, обмінюються своїми ідеями з усім класом.